We all want love

Sick Bastard.

Kategori: Allmänt

Jag är trött som as, nyss kollat klart på första säsongen av Dexter!
Men jag missade big brother :(
Så kanske lägger mig och kollar på det nu?
I alla fall så mår jag fortfarande skit, haha.
Så ingen skola imorn heller, inte vad jag ville just nu eftersom att vi har så mycket just nu.
Men jag drar dag 2 - vad som betyder mest för mig.

Det finns så mycket som betyder otroligt mycket för mig.
Men det allra allra viktigaste är mina vänner och min familj.
Helt klart så är dem det viktigaste på jorden för mig.


En bild på de vännerna jag litar till 1000 på, de absolut bästa.
Jag och min syster på ena bilden, familj.
Och felix som också betyder otroligt mycket för mig.

-amanda.

Kommentarer

  • keela säger:

    jag tror den heter "i'm a bitch, i'm a lover" :)

    2011-04-19 | 13:17:06
    Bloggadress: http://keela.se

Kommentera inlägget här: