We all want love

alla som finns måste ha kärlek, alla behöver vi kärlek.

Kategori: Allmänt

2. Mina vänner
Clara Borrsjö
Har jag gått med hela grundskolan och även nåt år på dagis,
det var först i sexan som vi började vara mer med varandra.
Sen dess har vi hållt ihop och utan hon, inget jag.. Hon betyder allt ♥
Saga Hedman
min kära barndoms vän, vi har hållt ihop sen födseln typ?
Kan prata med henne om allt, det har liksom alltid varit vi.
Hon är super viktig för mig och utan henne har jag inte en
aning om hur fucked up mitt liv skulle ha varit ♥
Hsamia Liebert
flyttade till sverige i 3:an vi klickade väl rätt snabbt?
sen dess har det varit vi, men det är verkligen inte samma nu som förr.
Jag saknar det verkligen. Men jag kan berätta allt för dig och du betyder
så otroligt mycket ♥
Felix Hagby
En av mina bästa killkompisar även fast det är så mycket mer än så.
Jag älskar dig och kan verkligen berätta allt för dig,
Du betyder så jävla mycket för mig. ♥
Filip hedqvist
Min andra bästa killkompis, dig kan jag berätta allt för och du förstår mig oftast.
Du är ärlig och säger vad du tycker, jag uppskattar det.
Du betyder så mycket för mig och jag hoppas att vi förblir så bra vänner som
vi är nu! ♥
Sen har jag en massa andra riktigt bra vänner också, men det här är liksom de jag är med mest/
har känt längst.
-amanda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: