We all want love

har gjort den förr men har väl kanske ändrat mig sen sist.

Kategori: Allmänt

Day One: Ten things you want to do before you die.

Day Two: Nine things about yourself.

Day Three: Eight ways to win your heart.

Day Four: Seven things that cross your mind a lot.

Day Five: Six men you think are totally handsome.

Day Six: Five things you like to do.

Day Seven: Four turn offs.

Day Eight: Three turn ons.

Day Nine: Two favorite songs.

Day Ten: One confession.




1. Jag vill bli riktigt tok förälskad och verkligen känna att den här människan kan jag tillbringa hela mitt liv med.
2. resa jorden runt, se colosseum, eiffeltornet, notre dame osv osv
3. Besöka Harry Potter parken i deisney world
4. gå high school 1 år.
5. göra en språkresa
6. vinna en massa pengar
7. jobba som volentär för någon månad.
8. vara med i en film som blir någolunda känd
9. tattuera in tre fåglar på min handled hos miami inc
10. pierca naveln.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: