We all want love

- like anyone else.

Kategori: Allmänt

När man tycker om någon rikigt riktigt mycket, känner att man kan göra allt för den personen.
Är det verkligt då? Jag kände så, men just nu känner jag mig tom på känslor. Den ända känslan
jag känner just nu är saknad, den ända känslan jag inte kan bli av med och som förföljer mig överallt.

Jag vill bara veta hur du tänker, varför saker har hänt. Du ska bara veta hur värdelös du får mig att känna mig
när du inte ens ger mig ett ärligt svar. Lämnade du mig för henne? fine, men säg iaf sanningen till mig.
Jag önskar att jag kunde ge dig alla mina underbara minnen, alla de underbara minnen som betydde något för mig
men som nu bara tynger mig. Eftersom att du inte verkar tänka på nåt av det så önskar jag av hela mitt hjärta
att jag bara kunde ge dig allihopa. Få dig att känna den tomhet jag känner just.
om han ändå fanns.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: