We all want love

I try so hard to hide all this feelings inside.

Kategori: Allmänt

Måste bara säga att jag äntligen här hemma i min egna säng igen, helt ensam också. Det är ganska jäkla skönt ibland. Ville bara skriva ett snabbt inlägg om att min sommar faktiskt har varit rätt flippad. Även fastän att den har varit riktigt tråkig p.g.a vädret så har jag faktiskt haft vissa riktigt bra kvällar, med riktigt trevliga människor. På onsdag börjar skolan igen och jag är fan taggad. Ska bli skönt med lite rutin igen. Måste bara berätta att jag kommer ha skit kass uppdatering de sista dagarna innan skolan börjar också för att jag har rätt fullt upp. Imorn drar jag till hudik, sover hos saga och s ska jag ut och rida. På måndag ska vi vara i gävle hela dagen, å tisdag ska jag klippa mig och sen sova hos hsamia för spa kväll och på onsdag kommer jag vara så trött att jag inte kommer veta vad jag heter nästan. Nej men okej, jag ska försöka skärpa mig, nu.. snart. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: