We all want love

Cause all my life I felt this way

Kategori: Allmänt

Känner att det är dags att blogga lite.
Mitt lov hittills, lite kortfattat.
Skärtorsdagen: Hade tjejkväll med några härliga brudar, åt pizza osv.
Lång fredagen: Var hemma och vaktade hunden, städade och tog det lugnt
Lördagen: Var på ljusdal och sen sov jag hos Felix.
Söndagen: Var ute på ljusdal, med Saga och cissi. Va hos Gian och Gabriella hade det jätte kul.
Och så sov Saga och Cissi här, låg och pratade i timmar.
Måndagen: Låg ute och stekte med Saga och Cissi, Sen va jag bara hemma.
Tisdagen: var det tänkt att jag skulle till birsta men så blev det inte,
så då åkte jag till kläppa (lan) med Saga och cissi. Där träffade vi massa ruligt folk :)
Sen sov jag hos Felix.
Onsdagen: Åkte jag hem, sen kom Saga vi satt vid datorn, knäppte jätte mycket kort och hade det mys
Torsdagen: hel dag i SUNDSVALL trodde inte att jag skulle handla så mycket men det blev rätt mycket ändå.
1 behå, 3 trosor, 4 tröjor, 1 par jeansleggins, 1 påse godis, 1 ögonfrans böjare, 2 par örhängen, 1 pack ringar, 1 examens kläning, 2 snoddar. Nöjd blev jag iaf.
Fredagen: Idag har jag städat lite av rummet som ser förjävligt ut, sen ska jag till Felix runt 5 och sova där.
MYSIGT!
Imorn är det ju valborg, vad ska alla hitta på? :)
Långt inlägg men aja orkar ni så orkar ni.
-amanda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: