We all want love

Underneath the city lights

Kategori: Allmänt

Vid den här tiden imorgon kommer jag gå runt i Göteborg och bara ha det bäst!

Idag/inatt sov jag hos saga, igårkkväll va vi ute på ljusdal, jätte mysigt faktiskt.
Först åt vi pizza, sen träffade vi danne och gick upp på fotbollsplan.
Sen ner på köpingen och kolla runt lite och efter det så blev det moppe åkande!
Och igår va jag nog med om det klantigaste någonsin xD
Saga och jag har kört moppe, jag satt bakom henne och så skulle hon hoppa av.
För att jag skulle köra lite till. Då står hon bredvid och gasar :o
Så jag åker ju iväg och så tippar moppen..
Haha, så klantigt!
Men nu ska jag packa, städa och fixa sen tänker jag kolla på film och njuta av en hemmakväll tills tåget går!
20 h kvar
-amanda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: