We all want love

crazy days, wild nights.

Kategori: Allmänt

Igår var jag i Stockholm Gröna lund.
dagen började med shopping och då köpte jag ett par jeans 399 :-  en tröja 199:-,  1 bh 129 :- och ett par trosor 50 :- allt från h&m.
Sen blev det Gröna lund och jag åkte massor!
ännu mer än förra gången, jag vågade mig på Jetline och extreme som jag aldrig trodde att jag skulle våga åka.
(jag är jätte rädd för karuseller så för mig är det rätt stort)
Jag sov ingenting på bussen även om jag försökte så det ledde till många skratt, hehe.
Hade i alla fall en grymt bra dag, med en massa härliga människor, fick även träffa Danne en stund,
gud vad jag har saknat den pojken!
Veronica Maggio – Mitt hjärta blöder jag har faktiskt blivit lite kär i hennes låtar
-amanda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: